dinsdag 29 augustus 2017

Sending you oceans of love


Vandaag de laatste zeemeermin van de MFT set gebruikt! De andere 2 heb ik al eerder eens een kaart meegemaakt.
De achtergrond heb ik aan de hand van een Lawn fawn you tube filmpje gemaakt.
Toen ik bezig was dacht ik oo dit wordt m niet.
Nu die klaar is vind ik m ineens supergaaf!
Deze techniek is ook superleuk.
Het geeft bij mij een beter effect dan dat ik met mijn Tim holz tool droog achtrgronden maak vind ik.
Dit is gemaakt met een dikke waterpenseel , 4 kleuren inkt, veel water en een heattool.
Ik ga het zeker nog eens doen!
De zeemeermin en visjes heb ik gekleurd met copics.
Op de vin van de zeemeermin heb ik sticksels aangebracht.
De druppels zijn dit keer gemaakt met nuvo  clear drops.

-Deze kaart laat ik meedoen aan de

Geen opmerkingen: