maandag 20 juni 2016

Reminder kaart Challenge My besties kleuren met distress inkt en potloden!

Vandaag mag ik mijn reminder kaartje laten zien voor : Mijn besties kleuren met distress inkt en potloden.
Het zou leuk zijn als jullie een kijkje nemen op onze gezellige challenge blog. En met je eigen kaart meedoen. Je kan dan leuke digi's winnen!

Voor mijn kaart heb ik gebruik gemaakt van een Dutch doobadoo shape art mal.
Het mooie design papier komt uit het under the sea blok van joy.
Het zeewier is ook van joy. Verder heb ik nog wat stansjes gebruikt uit the summer at the beach lijn van Studiolight.
De bestie zeemeermin is een fluffy bestie. Hier kun je haar vinden: My besties shop.
Ik heb haar gekleurd met faber castell potloden.

Tot ziens op onze challenge blog!

2 opmerkingen:

Ilonka zei

Een schitterend kaartje

XXX Ilonka

Ilonka zei

Een schitterend kaartje

XXX Ilonka