zondag 6 maart 2016

Beren kaartje!

Vrijdag ben ik bij de demodagen van Doeading geweest.
Het was echt super leuk, en heb veel indrukken op gedaan!
Ik had al een tijdje in me hoofd dat ik weleens een waterbrush wilde proberen, omdat ik ook nog aquarel potloden heb die ik eigenlijk niet gebruikte, omdat ik met het met een penseel niet zo handig vindt.
Toevallig werden er nieuwe markers gepresenteerd met een waterbrush, dit zag er zo super uit dat ik er 1 gekocht heb en het s'avonds meteen uitgeprobeerd heb!
Het resultaat is dit beertje van Scrapberry's.
Voor de eerste keer vindt ik m best aardig gelukt.
Ik heb er een easelcard mee gemaakt met een mooie oudere mal van Noordesign.
De grote bloem voorop is van Magnolia en de bladeren van Joy.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Bereleuk...:-)!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Bianca van Tilburg. zei

Lief..........
en super goed gelukt hoor.
Liefs Bianca.

Cards Created by Mo zei

Dank je:) Is ook erg leuk om te doen!

Cards Created by Mo zei

Dankje Gaby;)