woensdag 20 januari 2016

Love..

Vandaag in etappes dit kaartje gemaakt.
Heb dus een slijmbeurs ontsteking vanuit mijn rechterschouder dus niet erg handig..
En moet mijn arm eigenlijk laag houden. Maargoed als ik niet teveel kracht zet en af en toe effe stopt gaat t wel. Ik ben nou eenmaal niet iemand die overdag voor de tv wil/kan hangen;)
Het afdrukje had ik al gekleurt in betere tijden dus dat scheelt.. het is de nieuwste van C.c design en ik vind ze zoooo lief!!
Het mooie papier is van oo.. kan er even niet opkomen moet t even nakijken. Maar echt voor valentijn dus.
Het hart achter het poppetje en de bloem rechts boven zijn van Nellie Snellen.
En ik moet heel eerlijk zijn.. ik heb de kaart wel een beetje afgekeken van iemand anders kwa opzet dus ik mag niet met de eer strijken..;)


Geen opmerkingen: