donderdag 28 januari 2016

CAS kaartje

Vandaag geprobeerd een CAS kaart te maken.
Had ik nog niet eerder gedaan.
Het betekent 'clean and simple'.
Makkelijk zou je denken;)
Maar ook lastig als je gewend bent juist drukke kaartjes te maken met veel versiering enzo.
Het voordeel wel is dat je plaatje/afdrukje op deze manier extra goed uitkomt!
De stempel is van C.C desingns en heet Aprodite Twila. Ik vind haar zo schattig. Moest m kopen;)
Ik heb gekleurd met spectrum noir markers en faber castell potlood.
De love tekst stans is van lawn fawn en heb ik dubbel op elkaar geplakt.
De rondingen van de kaart en afdrukje heb ik met een ronde hoek pons gemaakt.
Op de hartjes heb ik glossy accents gedaan zodat de hartjes glanzen en dikker lijken.


2 opmerkingen:

Bianca van Tilburg. zei

Goed gelukt hoor.... en super lief ook.
Liefs Bianca.

Cards Created by Mo zei

Tnxx:)